Produktsupport og mangeludbedring:

Vigtig information

Mange varer er omfattet af producentens egen produktsupport og mangeludbedring. Hvis din vare er omfattet af producentens egen mangeludbedring, kan du forenkle reklamationsprocessen og reducere ekspeditionstiden ved selv at kontakte producenten eller dennes servicepartner. I praksis foregår producentens egen mangeludbedring som regel ved ombytning eller reparation på din adresse. Du undgår således at skulle indsende varen til os.

Vælg producent

Læs om reklamationsret: Klik Her!


Brother

Produktsupport

Produktsupport via e-mail eller telefon i hele produktets levetid.
E-mail: http://www.brother.dk/support/contact-support
Telefon: 70 27 31 72

(Modelnavn og serienummer skal oplyses)

Reklamation

Varen indsendes til Brother Danmark A/S. HUSK! Indhent først returneringsnummer (RMA) hos Brother.
E-mail: http://www.brother.dk/support/contact-support
Telefon: 70 27 31 72

Reklamationsperiode: 36 måneder

Betingelsen for at opnü den udvidede garanti og on-site SWAP-service er, at maskinen bliver registreret pü Brothers hjemmeside senest 60 dage efter købet. For at opretholde den udvidede garanti er det en betingelse, at produktet har vÌret anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale Brother forbrugsstoffer. Overholdes dette ikke, bortfalder den udvidede garanti.

Registrer dit Brother produkt her: https://online.brother.dk/sign-in?returnUrl=/register-your-device

Download

For at downloade manualer, drivere og softwareopdateringer: http://support.brother.com/g/b/countrytop.aspx?c=dk&lang=da


Canon

Produktsupport

Hvis du har spørgsmål vedr. installation eller daglig brug af dit Canon produkt, kan du kontakte Canon HelpDesk på telefon 70-205515 (hverdage mellem 08:00 og 17:30).

Reklamation

Reklamationer vedr. Canon produkter håndteres af:

Infocare Service A/S
Telegrafvej 6
2750 Ballerup
Tlf. 7012 4400
www.infocare.dk

HUSK! Der skal indhentes returneringsnummer hos Infocare før returnering.

Bemærk specielt ved DOA (defekt ved modtagelse af varen): Konstateres et Canon produkt defekt inden for 14 dage fra fakturadato, er der tale om DOA. Kontakt da Infocare. Husk at medsende fakturakopi. Varen skal indsendes i original emballage, sådan at serie nr. på produkt og emballage er ens. Alle dele skal indsendes, såvel intakt emballage som diverse manauler og fyld til produktet. Varen vil enten blive ombyttet til nyt eller repareret.

Specielt for Canon strimmelregnere: Ved DOA (defekt ved modtagelse): Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.

Specielt for Canon forbrugsstoffer (blæk- og tonerpatroner: Ved DOA (defekt ved modtagelse): kontakt Canon HelpDesk på telefon 70-205515 (hverdage mellem 08:00 og 17:30) og få et sagsnummer. Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med sagsnummeret (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.

Download

For at downloade drivere og softwareopdateringer: Klik Her! (Manualer til Canon produkter er ikke tilgængelige via Internet).


CardMate

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


Dahle

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


Epson

Produktsupport

Kontakt Epson via Epson E-Support (Klik her) eller på telefon: 70-279273

Reklamation

Reklamationer vedr. Epson produkter håndteres af:

Infocare Service A/S
Telegrafvej 6
2750 Ballerup
Tlf. 7012 4400
www.infocare.dk

OBS! Kontakt altid Epson Hotline på telefon 70-279273 først.


Fellowes

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


GBC

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


HP

Produktsupport

Hvis du har spørgsmål vedr. installation eller daglig brug af dit HP produkt, kan du kontakte HP på følgende måder:

Chat med en HP tekniker: Klik Her!

Send en e-mail til HP E-Support: Klik Her!

Ring til HP teknisk support: Klik Her!

OBS! Hav altid eventuelt serienummer klar inden du kontakter HP.

Reklamation

Herunder følger generelle retningslinjer for reklamation vedr. HP produkter. Bemærk at reklamationsbestemmelser og kontaktinformation varierer fra produkt til produkt. De præcise bestemmelser og nøjagtige kontaktinformation fremgår af det materiale, som fulgte med varen.

Særligt for forbrugsmaterialer (toner- og blækpatroner) til printere: Kontakt Teknisk Support for at få fastslået, at produktet er defekt. Bed Teknisk Support om et sagsnummer og returner produktet til os (CABI, Kongevejen 373, 2840 Holte). Herefter fremsendes nyt produkt.


Teknisk Support for:
Support Level & Telefonnummer

Åbningstider & yderligere information
- Business Notebooks
- Business PCs
- Håndholdte enheder
- ProLiant Servere
- Arbejdsstationer
- Storage Løsninger
- Standalone Storage løsninger
- Point-of-Sale systems
- Netværks produkter

Garanti og efter regning

70 11 77 00


Mandag – Fredag / 08:00-17:00
(Undtagen helligdage )

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat*
Tryk 2 for PC, Workstations, DVD, Bærbare PC'er Tryk 3 for Printer, Designjet, Kamera, Digital billedbehandling

HP Care Pack eller kontrakt
35 25 65 00


Mandag – Fredag / 08:00-17:00
(undtagen helligdage)

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat

 

Online support: www.hp.com/go/bsc

- Presario & Pavilion Multimedia PC & Notebook
- Hjem og hjemmekontor skarme
- Media Vault
- TouchSmart PC

Indenfor garanti:
70 20 28 45



Mandag – Fredag / 08:30-18:00
(undtagen helligdage)

Udenfor garanti:
90 13 1404


Mandag – Fredag / 08:30-18:00
(undtagen helligdage)

4.80 kr pr. Minut

For information om priser på HP services udenfor garanti, eller for at bestille en hardware service udenfor garanti online kan du også besøge vores website på
www.hp.dk/oow

Produkter dækket af
HP Care Pack eller kontrakt



Venligst se I det medfølgende materiale fra anskaffelsen af HP Carepaq for tlf nr. Ved elektronisk carepaq, venligst find tlf nr under ”kontakt” på side 3.

 

- Alle LaserJets
(undtagen 1018, 1020, 1022, P1005, P1006, P1505, M1120mfp, M1319mfp, CP1215, CP1515, CP1518)
- DeskJet series 1000, 2000, 9000
- Bærbare DeskJet
(undtagen Portable Deskjet 460)
- Business InkJet
- DesignJet og Stor Format Printere
- ScanJet
- OfficeJet 9100
- Digital Senders
- Jet Direct

Garanti og efter regning
70 11 77 00


Mandag – Fredag / 08:00-17:00
(undtagen helligdage)

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat*
Tryk 2 for PC, Workstations, DVD, Bærbare PC'er
Tryk 3 for Printer, Designjet, Kamera, Digital billedbehandling
Tryk 4 for Server, Datalagringsprodukter
Tryk 5 for Software, Netværk og andre Services
Tryk 6 for Salgsrelaterede spørgsmål

HP Care Pack eller kontrakt
35 25 65 00

Mandag – Fredag / 08:00-17:00
(undtagen helligdage)

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat

Online support: www.hp.com/go/bsc

- DeskJet series
(undtagen de ovenfor nævnte)
- Bærbar DeskJet 460
- LaserJet 1018, 1020, 1022, P1005, P1006, P1505, M1120mfp, M1319mfp, CP1215, CP1515, CP1518
- PhotoSmart
- OfficeJet , OfficeJetPro series
(undtagen OfficeJet 9100)
- Alt-i-et printer produker
- Projektorer
- Digital Kameraer
- CD & DVD -Writers (Undtagen nedenstående)
- Fax Produkter

Indenfor garanti:
70 20 28 45



Mandag – Fredag / 08:30-18:00
(undtagen helligdage)

Udenfor garanti:
90 13 1404


Mandag – Fredag / 08:30-18:00
(undtagen helligdage)

4.80 kr pr. Minut

For information om priser på HP services udenfor garantieller for at bestille en hardware service udenfor garanti online kan du også besøge vores website på www.hp.dk/oow


Produkter dækket af
HP Care Pack eller kontrakt


Venligst se I det medfølgende materiale fra anskaffelsen af HP Carepaq for tlf nr. Ved elektronisk carepaq, venligst find tlf nr under ”kontakt” på side 3.

- Procurve Network produkter

Garanti og efter regning
35 25 65 65


Mandag – Fredag / 08:00-17:00
(undtagen helligdage)

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat


HP Care Pack eller kontrakt
70 10 80 25



Mandag – Fredag / 08:00-18:00
(undtagen helligdage)

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat

   

- Alpha,
- Tru64,
- Unix (UX),
- OpenView,
- OmniBack,
- Data Protector,
- Itanium Products

Garanti og efter regning
HP Care Pack eller kontrakt
70 10 80 25


Mandag – Fredag / 08:00-18:00
(undtagen helligdage)

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat

 

 

- Servere og Storage opsat til Servere
(undtagen ProLiant Servere)

Garanti og efter regning HP Care Pack eller kontrakt
70 10 80 25


Mandag – Fredag / 08:00-17:00
(undtagen helligdage)

National takst

Kræver registreret serie- og produkt nummer parat

 
Online support : www.itrc.hp.com

- Lommeregnere

Garanti og efter regning
HP Care Pack or Contract
82 33 28 44

hpcalcclient@de.twenty4help.com

Mandag – Fredag / 09:00 – 17:00
(undtagen helligdage)

Kun engelsk sproget support på telefon
Download

For at downloade drivere, softwareopdateringer og manualer: Klik Her!


Ibico

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


Konica-Minolta

Al service og reklamation håndteres af Konica-Minolta:

Telefon: 38-322982
E-mail: support_dk@bpe.konicaminolta.nl


Lexmark

Produktsupport og Reklamation

Blækprintere: Online Formular

Laserprintere: Online Formular eller telefon: 38-322817

Download

For at downloade manualer, drivere og softwareopdateringer: Klik Her


MouseTrapper

Produktsupport / Reklamation

Start med selv at udføre en fejlsøgning, Klik Her!

Udfyld først returformular: Klik Her!

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi og returformular). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.

Download

For at downloade MT-Keys, Klik Her!


NOBO
Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


Novus

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


OKI

Produktsupport

Produktsupport via e-mail eller telefon:

E-mail: support@oki.dk
Telefon: 43-666540

Reklamation

Reklamationer vedr. OKI produkter håndteres af:

Infocare Service A/S
Telegrafvej 6
2750 Ballerup
Tlf. 7012 4400
www.infocare.dk

Der skal indhentes returneringsnummer hos Infocare før returnering.

Download

For at downloade manualer: Klik Her!

For at downloade drivere og softwareopdateringer: Klik Her!


Rexel

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


RollerMouse

Produktsupport og reklamation

Kontakt Contour Support på tlf. 70-270227. Contour vil derefter tage stilling til om problemet kan afhjælpes via telefon eller om produktet skal sendes ind til reparation eller skal ombyttes hos Contour.


Øvrige

Reklamation

Send os en e-mail (cabi@cabi.dk) med fejlbeskrivelse (vedhæft fakturakopi). Vi svarer herefter med Returneringsnummer samt oplysninger om, hvortil varen skal returneres. Returneringsnummeret skal du skrive tydeligt uden på fragtemballagen. Vi anbefaler, at du gemmer afsendelseskvitteringen (pakkenummer) fra Post Danmark eller tilsvarende, så du kan følge pakken og dokumentere udlevering hos modtager.


<- Tilbage